I sagornas värld.

I mina sagors värld finns en kärlek som inte går att förneka, den går inte att tiga ihjäl. Det är en kärlek som förenar utan lögner och utan spel.
Den handlar med två människor som ger sig till varandra helt utan rädsla. Uppoffrar sig till 100% utan att ens märka det.
Kraften i att ge, det man mest av allt vill ge någon, och få något liknande tillbaka tillbaka, den är oändlig.

I sagornas värld..

I verkligheten i dag är jag inte ens ledsen för att sådan kärlek inte finns. Jag kan nog inte ens känna så längre, jag kan bara känna sådant som de flesta andra också kan, och jag är nöjd med det, ja till och med glad.

Om inte den sista pusselbiten passar i hålet så får man helt enkelt slipa den tills den gör det.

Kommentarer
Postat av: jaanet

den finns visst! :) du kommer hitta den..

2007-03-30 @ 12:22:40
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: jaanet

jag har förresten varit en duktig pusselbitsbankare förr.. men lärde mig att bankar man för hårt så sitter den bara och skaver.. och sista biten brukar dyka upp på de konstigaste ställena när man som minst letar..

2007-03-30 @ 12:24:28
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0