Plantagen.

Yeah. I morn börjar mitt nya jobb. De ringde idag och berättade att passet var förkortat med 2 timmar så vi kommer att sluta 15 istället för 17 och dessutom så börjar vi inte fören 9. Så om jag lägger mig omedelbums så kommer jag hinna sova 4 hela timmar! Weeei!
Men jag kommer inte få dricka något på regressionssexan imorgon kväll. De ringde nämligen även från quintails och påminde mig om hälsokontrollen på torsdag och sa att jag dessutom hade alkoholförbud 48 timman innan och inte heller skulle börja med någon ny träningsaktivitet, allt för att inte påverka blodvärdena.

Nu kom jag precis hem från uplands, jobbade i baren på svantes och det var lugna gatan. Men vi fick ändå 80 spänn i drix så jag ska inte klaga. Den tighta t-shirten verkar ha funkat. ;o)

Funderar på om det kommer bli en sväng till Snärkan imorn? Länge sen jag var där nu, vore kul att få dansa lite. :o)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0