Självbehärskning.

Jag har känt mig en aning besviken på mig själv de senaste dagarna, eller veckan. Jag har inte lyckats behärska mina tankar på ett sådant sätt som jag skulle ha önskat. Jag har varit alldeles för egocentrisk, vilket har gjort mig nedstämd. Men jag anar en bättring. I morse när jag vaknade kände jag mig rent ut av glad.

Igår drabbades jag åter av så kallat PMS, premestruellt syndrom, det värsta var nog att jag inte lyckades skratta åt min helt omotiverade ilska. Den var dock ett utmärkt bränsle för mina 5 kilometers löpning på bandet, sen var den borta. Fick ta en värktablett mot magen.
Det är värdelöst att vara kvinna. Men om en vecka ska jag i alla fall på hälsokontroll på Quintalis, om jag inte får vara med i undersökningen så börjar jag med minipiller omgående! Annars får jag väl stå ut ett tag till, kan ju vara värt det för 13 500.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0