Bekräftelsekåt.

Åhh.. är på humör för att bara ligga och bli omhållen och omtyckt och kelad med. Trött, efter en hel dag av blodprover, nervös för jag saknar två personal tills på lördag och jag har helt sjuk telefonångest. Sen sa jag ju ja till att jobba på plantagen på fredag också, 11-19. Jag hoppas jag hinner med allt bara, tänkte häcka på Uplands hela dagen imorn. Måste till banken och fixa nytt bankkort också, men det lär ju va stängt imorn.

Jag har gått och känt efter hela dagen och det har känts ok, inga varningssignaler, men jag måste nog ändå vara på min vakt. Det får inte bli fel, det får det bara inte bli.

Borde nog sova lite nu. Ska ju vakna 8.30 och ta min dos, fick Pulmicort den här gången med, fast den nya sorten.
Måste till Uplands tidigt också.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0