Celibat - followup.

Celibat var en riktigt bra idé. När folk frågar varför så har jag svårt att komma ihåg varför. Och förut var jag ju värsta bitter. Nu är jag allt annat än bitter. Kanske har lite att göra med att jag haft några riktigt sjyssta dagar fyllda av goda vänner och annat sällskap.

Både det ena och andra har fått sin förklaring faktiskt. Två saker jag undrat över ett tag har på tre dagar fått varsin upplösning. På bästa sätt antagligen. :o)

15:e är det bostadstäckning på Uplands, hoppas jag får ett rum då. Jag önskar verkligen att jag bodde på rundels, det skulle bli som att ha en familj igen, som på döbeln.

wee

Nej Max messade nyss, vin i Svantes på g. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0