Det stavas R E A.

Uhh..
Jag sprang in på Holmlunds en sväng idag, bara för att kika om de kanske hade nån ok jacka. Hatar holmlunds annars, jävla brat-affär. Men idag var min dag för jag sprang först på en sjysst skinnjacka, en sån jag funderat på att köpa, sen kikade jag lite till och hittade en sån tygjacka som jag också funderat på eftersom skinnjackor oftast är lite dyrare än jag tycker är rimligt för en jacka. Provade båda men kunde inte bestämma mig, helt omöjligt. Så jag köpte båda. 899 blev det, ett riktigt kap! :o)

Känner mig så otroligt trendig just nu, som klippt och skuren ur någon av alla modebloggar.

gjsv

Kommentarer
Postat av: jaanet

den svarta var galet snygg.. lägg upp en helbild så man får se den!! :)

2007-06-01 @ 00:36:35
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: jaanet

den var verkligen skitsnygg.. jag tänkte köpa en svart jacka (älskar svart) men så tänkte ja.. nee vår.. så köpte en vit och en gul.. suck! haha ångrar mig :P

2007-06-01 @ 11:58:11
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0