Greeeeeeeeeeen.

Jag älskar att det finns så mycket grönt just nu. Grönt har varit min älsklingsfärg sen jag var 9. Råkade köpa en grön klänning i dag på gina, eller jag råkade gå ner till stan och leta efter den i båda butikerna och när jag hittade den så köpte jag den. Den är riktigt fin, såg att den låg etta på veckan tio i topp på deras sida också. Tänkte ha den på lördag.

Tänke hålla mig nykter tills dess, blivit lite mycket på sistone. Och på söndag är det alternativt kvalborg och klubbverksfotboll. Nästa måndag: KMK-bal. Måste testa ut en bra frisyr. Ska jobba onsdag-torsdag lördag-söndag också.

På pingstafton har jag och brorsan bjudit in päronen med respektive på kalas. :o) Så jag ska baka tårta, så jäkla moget!

Men nu måste jag sticka till stallet, ska bli jäkligt kul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0