Konferens.

Jag konfererade med mig själv på vägen hem från stallet i kväll, då jag även mötte Erika(!). Vi bestämde att jag inte är kär, punkt slut. Beslutet kan ej överklagas.
Jag kom även fram till att jag måste ta tillbaka lite av min självständighet. Visst, vänner i all ära men det får finnas gränser, har varit lite väl mycket upp och ner nu. Fast det känns lite tråkigt men jag får utreda om det finns en rolig lösning. Jag skulle till exempel behöva lite nya festpolare som gillar att dansa. Har blivit alldeles för mycket uplandstrams utan dans på sista tiden.

Vidare..

Imorgon då jävlar är det shopping som gäller. Har kommit på ytterligare två saker förutom den lista jag tidigare räknade upp; en klocka och ansiktskräm. Båda mina dunderklockor från guldfynd har nämligen gett upp, kanske på sin plats att lägga lite mer än 200 spänn den här gången?

Jag borde nog ta en vända på gymmet med, nu när jag är i stort sett frisk.
Gick verkligen asbra att rida idag! Fick Milton, ansträngde mig verkligen för att göra allt rätt och fick mycket beröm och det kändes bra, som om jag verkligen börjat ta ansvar för min ridning. :o)

Så länge man bara har sig själv att bry sig om så går allting bara långsamt nedåt. Det är när man börjar bry sig om och hänge sig åt andra som bergochdalbanan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0