Konsumtionsamhället.

Jag fick den. Fast jag inte trodde att jag verkligen var så bortskämd. Men nu står den där och jag kommer att älska den i nöd och lust.



Av pappa fick jag ett presentkort på gina tricot på 350 spänn och en bukett med liljekonvaljer. Jag tror ibland att mina föräldrar kommer från varsin planet. Konsumtionsamhället har inte nått pappas planet. Men mamma berättade att hans familj inte brukade fira födelsedagar när han var liten. Jag skulle nog bli odrägligt bortskämd om de båda var som mamma, nu är det lite mer lagomt. 

Av Sune och Anke fick jag presentkort på 500:- på h&m respektive trosor från gina och toni&guy balsamet jag hade tänkt köpa (verkar som min blogg har en bredare läsarkrets än jag trodde).

Dessutom fick jag en mascara och wingummin för mamma och Sune var ju just på Sicilien.

Tårtan var uppskattad och Pelle hade gjort jättegoda pajer.

Nu ska jag njuta lite av min nya älskling. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0