Tjejkväll.

Har sällan tjejkvällar, eftersom jag inte har så många tjejkompisar som jag umgås med dagligen. Men i kväll så kom Johan hit och vi hade tjejkväll-isch. Haha..
Han är övergiven av sin flickvän som är på Öland, så vi åkte och handlade och så lagade jag mat åt oss. Blev faktiskt riktigt gott efter lite improvisation och mitt matlådeproblem till imorn löste sig på ett bra sätt. Blev typ 3-rätters till efterrätt, likör, kaffe och glass. :o)
Sen sms:ade Max och tyckte vi skulle komma till honom på fest, så det gjorde vi, var rättså lugnt dock. Men trevligt.

Ska upp vid 7 för mamma ringde och undrade om jag inte kunde följa med till arlanda och ta hand om bilen, så vid 8 kommer de. Sicilien.

Fest imorgon kväll hos Madde och Cissi, verkar bli nåt som liknar en reuion till och med Max var på och Johan var sugen på bj!

Fast jag ska ju jobba på söndag med och sen festa. Jaja, det blir fullt upp, som det ska vara. Men jag måste komma på nåt bra att klä ut mig till! Kan inte komma på nåt alls.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0