Trasig?

Haha, kollade just på fröken Sverige. Skön film, faktiskt. Glöm aldrig att man alltid kan låtsas att man är trasig trots att man inte är det.

Det mest skrämmande i min dröm i natt var en blick av förmodat samförstånd, mella mig och någon jag jag tycker bra om. Jag tror aldrig jag kommer ta mig ur mitt celibat, det passar mig alldeles för bra.


Citat ur lunar "bloggen" 140502:
(updat².)Drömmar och förhoppningar - usch då!
Sånt ska man inte hålla på med.
Det är aldrig bra i längden, och vill man ändå drömma lite(dagdrömmar snackar jag om) så får det vara nån materialistisk dröm. Tex om våran nya dator som kommer på onsdag *wee* eller att jag ska få en mobiltelefon när jag fyller år.
Andra drömmar är för dårar som vill bli deprimerade, andra drömmar inkluderar andra människor, i mitt fall pojkar.

Mitt psyke var inte så stabilt som jag trodde igår.
Ensamhetskänslan kom tillbaka också. Så nu är det nästan blää.
Men inte riktigt.

Var in på ex:ets sida igår. Det ståg dejtar någon på hans civilstatus.

Jag är kanske orättvis, men jag vill också bli omtyckt.

näe usch...

hejdå
________________________________________

droppen som fick bägaren att rinna över.

usch .. nu mår jag inge bra... vill bara gråta.. det är så dumt.. får jag känner mej så ego också...

blää...

inte kan jag konsentrera mej på kemin heller... *sucka*

"det är faligt att leva - man kan ju dö"
________________________________________

och det blev värre..

idag har jag fått veta och bekräftat att både thom och fredrik skaffat nya...
känns det bra?
näe... jag undrar varför ingen vill ha mej...
det måste ju vara nå stora jävla fel alltså....
tror jag ska byta kropp med min nykastrerade omtöcknade katt... han är iaf oemotståndligt söt .. förutom att han har spytt...

imorn har vi halv frilufts dag... och det ska bli regn...
tror jag ska dö ett tag.. sen kanske uppstå bara för att se om nån märkt nåt och motsvarar det inte mina förväntningar så kan jag bara dö igen.... toppen..

godnatt

It's an unfair, egoistic world we're livin' in. And I'm a part of it.


Back in the days... jag kan klart och tydligt se vissa tendenser redan då. Men det är u lite sorgligt att jag fortfarande inte blivit klokare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0