You sick son of a bitch.

Ja det kallas timing har jag hört.
Jag som i princip aldrig är sjuk, har inte ens varit förkyld på snart ett år. Nu när jag har massor att fixa och jobba, så blir jag förkyld och inte så lite heller. Hostar och snorar och har ont i huvet och känner mig mosad i största allmänhet. Ringde just till studentpoolen och sjukanmälde mig, har nästan aldrig gjort det och jag tycker inte om det.
Men jag måste gå till banken idag i alla fall, kan ju inte leva helt utan pengar hur länge som helst.

Känner att jag har balen under kontroll åtminstone, fixat det mesta nu behöver bara en till personal som kan jobba 16-05. Hoppas jag kan få tag på det idag.

Blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0