Essä numero ett: klar.

I natt när jag skulle försöka sova fick jag sådan panik. Först blev jag irriterad och stressad över att jag inte kunde sova och sedan över att jag inte kulle hinna klart med mina två essäer innan fredag. Eftersom jag inte kunde sova så satte jag mig att börja läsa till klockan 4 då jag kände att jag lugnat mig lite. Gick upp 9 och sen har jag suttit och läst och skrivit hela dagen, men nu är jag klar, med den ena. Känner mig fortfarade lite stressad men jag hoppas det ordnar sig.

På söndag är det julbord, det ser jag framemot, mer än någonsin faktiskt. Mindre ångest mera mat. Nu ska jag gå och hämta ut mitt H&M-paket med bikinin och sen träna.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0