I korthet.

Gick och la mig 21.54 igår, kollade på ett avsnitt Dead like me och tvärslocknade sen. Grymt trött. Vaknade 8 och gick upp, kände mig pigg, kom på att jag var trött, la mig igen, vaknade och trodde att klockan var 11, blev sur för det, kände mig seg som kola, gick till Uplands för att äta, insåg att klockan inte var 11, blev gladare, hängde där till 2. Hade lite problem med behärskningen och råkade bita Ackis i armen när inte Max fanns i närheten att avreagera sig på. Fick veta att temat för den kommande pers.festen är Jymden. Gick hem för att skriva essä. Men jag känner mig fortfarande lite nipprig som när man är hög på koffein och egentligen kastrull-trött fast man känner sig som en studsboll och gör och säger konstiga saker.

Upptäckte just att inspelningen av tredje säsongen av ovanstående serie är under inspelning. Kan det bli bättre eller?! Jag verkligen älskar den! Den bästa av bra serier. Efter att ha börjat avnjuta första säsongen en gång till, kände jag mig åter deppig över att det bara finns 2 säsonger, men nu behöver jag ju inte deppa mer. :o)

Fick resutatet från högskoleprovet med posten i dag, hela 80 poäng hade jag tydligen skrapat ihop, 3 p från 1.4. Och tankar har börjat krypa runt i mitt huvud för tänk om jag skulle få 1.4 och tänk om jag orkade jobba 4 år. Då skulle hela världen av studier ligga där i min hand.

Men först måste jag fixa essä:en som sagt.


Kommentarer
Postat av: jaanet

me had också 1,3 :) den var andra gången ja skrev.. skjutit upp det i 5 år eftersom mitt första var 0.9 å jag kände mig så råkorkad haha.. men.. första gången gills inte sägs de väl :P hihi

2007-11-23 @ 12:30:26
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0