Kräka.

Yä. Blev ingen ridning idag, för jag fick ännu ett anfall av illamående, dock inte lika illa som i natt. Riktigt jobbigt det där, funderar på att leva som någon sorts nunna ett tag framöver. Inte festa eller göra något som helst onyttigt, sova 8 timmar varje natt, äta grönt och protein. Men det kommer göra mig uttråkad direkt så det kommer inte funka. Fast kanske kan jag låna max x-box och bli en hejjare på tv-spel, framförallt fusion frency, för att fördriva tiden. Jag är verkligen kass på tv-spel, inte så konstigt kanske när jag inte spelat mer än ungefär 10 gånger i livet.

Imorgon är det hemtenta som gäller. Tror det kommer gå bra, biologi är lätt. Träna ska jag också göra.

Jag längtar till jul. Bara drygt 1½ månad kvar nu, lite längre till 28:e. :o)

Kanske har livet vänt nu, jag tror aldrig att jag kommer bli den jag en gång var igen, utvecklingen har gått för långt. Vissa saker måste man dock jobba med hela tiden.

Fick 380 spänn för jobbet i lördags. 140 i lön och 240 i dricks. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0