Söndagar.

Jag förstår inte vad det är med söndagar, men min matlust är alltid som bortblåst. Jag brukar komma på när jag cyklar till stallet att jag bara ätit typ ett äpple eller en macka på hela dagen, vilket inte är så bra om man ska studsa omkring på Popeye eller Reginius. Idag är inget undantag. Har pillat i mig en macka och lite godis men tvivlar på att det är tillräckligt, åt inte så mycket igår heller. Mat är ingen topp-prio för tillfället, på ett sätt bra för då äter jag mindre och oftast bättre.

Fick ett infall av kreativitet och satte upp mina blomformade vinyler från ikea, tyckte att det blev riktigt ballt.
Skall snart åka dit igen och köpa ramar, har börjat planera inför julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0