Ekologi och evolution.

Jag försvann ett tag i textens värld. Snokade lite bland gamla vänner och insåg att min forne gode vän David Jönis Venngren gått och förlovat sig! Han också! Men jag tror att jag tror att det var helt rätt, de verkar så kära de två.

Hade föreläsning idag, 9-17. Trodde jag skulle frysa ihjäl, somna och dö. Inte supersmart att gå ut och festa igår kanske. Men jag ångrar inget, det var så roligt. Chris kom hit med bacardi och sen kom hans tjej Emma och sen gick vi till ÖG och mötte upp folk och så kom även min bror. Men roligast var nog efterfesten, hihi. Skrattade så att jag skakade emmelanåt.

Vår lärare råkade försäga sig om att exkursionen imorn inte är obligatorisk. Hehe. Så det blir väl till att slå runt ikväll med, om jag orkar. Har suttit och samlat krafterna nu en stund och ska väl gå ner till Uplands tänkte jag, ingen annan verkar ju vilja leka med mig. Kanske ska man ta en drink till innan, känner att mitt spritförråd sinar i en hastig takt. Om man ändå hade lite vodka. 04 på Smålands är det tydligen också.

Näe, lite onödigt inlägg kanske. Men skit i det. :o)

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0