Karaktär.

Jag är uttråkad, på gränsen till nåt dåligt, känns det som. Chris har lämnat flaskor här igen, funderar på att dricka upp dem bara för att djävlas. Men näe, la dem i en påse och ställde i ett hörn.

Jag försöker förtvivlat att strukturera upp mitt liv igen. Eller så förtvivlad är jag kanske inte men jag var lite lost ett tag, men från och med fredagens rumsstädning börjar jag komma tillbaka till det som kan tyckas trivialt men som egentligen är a och o. Jag har märkt att ju mer jag anstränger mig för att äta sunt, hålla rent och snyggt och gå upp i tid, samt undviker att slösa bort alldeles för många timmar med att göra inget, desto lättare går det att hitta studiediciplin. Det svåra är dock att hitta någon medelväg för jag pallar inte att bara göra massa praktiska bra saker hela tiden. Jag måste få förlusta mig med mina vänner också, det har blivit på tok för lite med det på senaste tiden. Vore kul att göra något icke-alkoholrelaterat också. Det tycks nästan som att meningen med allt är att slutligen få supa sig själv under bordet. Förut hade jag en spärr, som nog var främst ekonomisk men säkert också hälsosam, men den är helt försvunnen, kan inte hitta den någonstans. Antagligen har det med det här att unna sig att göra. Efter en veckas slit så unnar man sig en fylla och då ska man ju inte begränsa sig eftersom det är det roligaste som händer under veckan. Jag tycker att det är lite sorgligt.

Jag har nu drygt två månader på mig att komma i form till de egyptiska stränderna. Därför blir det inget mer socker from nu och träning á 60 minuter 3 gånger i veckan plus ridning på söndagar. Jag har lyckats förr och jag ska göra det igen. Jag kom ju igång lite men bristen på diciplin satte krokben. Men nu ska jag dit igen. Synd att min bikini försvann bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0