Löning.

Idag var det tydligen löning.
Fick dels min klubbverkslön, som borde kommit i början av sommaren, vilken fortare än kvikt gick åt till ett par nya stövlar, sånär som på 37 kronor.

Jag fick även utbetalning av pengarna jag för ett och ett halvt år sedan satte in på en aktieindex obligation i shb. Det var mycket pengar jag satte in och jag har väl ångrat mig lite efteråt för jag anade att banken var inkompetent. Vilken den också var. På 18 månader har en summa på nästan hundra tusen inte vuxit mer än 2000! Det är så patetiskt att man vill skratta. Att inte banken skäms och ber om ursäkt eller nåt. Jaja, jag får väl planera ett bättre öde åt dem i fortsättningen och inte lita på något jäkla bank.

I morgon är det fredag och jag ska köpa en almanacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0