Bad hair.

Mitt hår har varit en smutsig katastrof på senaste tiden. Innan jag klippte det var det slitet och risigt som ett björkris och efteråt var det inte mycket bättre, dessutom alldeles för kort. Men så testade jag ett annat balsam och istället för mousse tog jag mitt beachlook spray och vips så blev det helt ok, inte perfekt men ok.

Dessutom har min hy haft några glada dagar efter en endaste liten kur av stioxyl. Den har varit så slät och fin och när jag kom hem från min vanliga kvällspromenad igår så ville jag fånga det fina på bild, men det visade sig att jag hade blivit en hamster hux flux. Och dessutom i en organge och en rosa tröja, otroligt färgmatchat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0