From off to on.

Jag har just kommit in i en sån där klarsynt period, då man förstår hur allt är, gång på gång får man som uppenbarelser. Kanske är det bara för att det är vår, hade en likadan period förra våren, eller så är det för att saker och ting går ganska bra nu och jag känner mig säker på mig själv och inte tillgrumlad av en massa destruktiva tankar. Passande nog är vädret helt klockrent, himlen är blå och det har varit solglasögon-väder hela dagen.

Mindre bra är att jag har skitsvårt att fokusera. Matten till exempel är helt omöjlig att förstå idag och den har annars gått hur bra som helst innan trots att jag var dödligt förvirrad i övrigt, vill inte tänka på hur fysiken kommer va. Och jag som har prov snart. Fast först sportlov. Haha! Jag älskar komvux.

Träning och middag hos mamma i kväll. Eller ska jag säga maman kanske. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0