Post-it.

En post-it-lapp, som påminner en om sådant man behöver komma ihåg. Till exempel vilken veckodag det är, vem mannen utanför fönstret som viskar ens namn är, när din mamma fyller år. Du bör heller inte glömma att om du beter dig som en skit så kommer det att slå tillbaka på dig på ett eller annat sätt. Jag skulle aldrig glömma min mammas födelsedag, jag har ett specialminne för födelsedagar, men jag glömmer ibland bort varför jag inte ska vara en idiot, jag glömmer bort varför andra är viktiga. Oftast gör det ont när jag väl minns, det finns olika skalor men oftast svider det likt en örfili. Men jag vet ändock att inga post-it lappar i världen hade funkat i förebyggande syfte.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0