Rrrrock you!

Idag har jag varit effektiv som bara den. Vaknade ovanligt pigg vid 8 och duschade och satte mig med fysikboken, hann klart nästan alla upgifter jag skulle innan jag var tvungen att gå till Uplands och vispa grädde till alla semlorna och sedan spritsa på den och bygga ihop dem igen. Sen fick jag slänga i mig lite mat innan fysiklektionen började, sen var det frissan, budgetfrissan, hehe. 25 minuter tog det och kostade 260 spänn, hade så svårt att motivera mig till en 500-kronorsklippning, så jag var tvungen att testa nåt annat för en gångs skull. Men jag är inte säker på att jag ska göra om det.
Klockan 19 är det landskap och sen sexa med lasagne, öl och kanske snaps. Jag är småsugen på att dra till snärkan och dansa lite sen men jag vet inte om nån annan är det. Känner för att ha kul.

Tänk om det vore så att man kände sig lika dan i en hel vecka i sträck, hade samma inställning till livet och samma humör. Vad häftigt det vore. Allt är verkligen uppochner från dag till dag, men ändå på väg åt rätt håll tror jag. Åt "jag kan göra vad jag vill för jag har inget att förlora"-hållet. Allt blir lite roligare med den inställningen.

Uppochnerkanskeibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0