.siraP lliT

Jag tror jag ska åka till Paris. Det verkar som en bra grej att göra då jag kan få biljetten sponsrad och gratis boende. Att jag sen behöver stå ut med Guran kan man väl leva med, han var ju faktiskt rätt trevlig sist jag träffade honom, även om han alltid är Guran.

I övrigt?
Lägescheck:
Hår: lite för kort men ok, ganska mycket fluff & snart i ny färg.
Längd: som vanligt.
Vikt: börjar kännas lite 2004, byxorna blir för stora.
Fötter: helt ok förutom lilltårna som gör ont.
Mage: bästa på ungefär ett år, klarar till både kaffe och te!
Aptit: nu utan ångest.
Kondition: helt okej, tar i tills jag stupar utan att känna mig orkeslös & med lagom träningsvärk.
Humör: glad
Sinnesstämning: lättad, självkänsla på uppgång, klartänkt, kontrollerad, stabil.
Musik: Chromeo, Kylie & nostalgi.
Events: Historiaprov, onsdagkväll. Jericho kapitel, lördag på Uplands. Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0