Speaked about.

Vilken kväll! Den blev nästan sådär bra som jag ville, det var lite som fattades här och var bara men i det stora hela var det så bra som jag önskade och vi blev kvar ända till 4. Känslan jag har i dag är bra. Blev nästan fullt på mitt rum nästan på ddförfesten, Dave the Dj spelade sweet musik och det var allmänt astrevligt. Jag fick beröm för mitt fina rum och chipsen smakade bra. På Norrlands var det rekordmycket folk, rekord nu för tiden i alla fall, förut var det alltid så. Jag träffade massa folk och snappade upp två rättså bra citat. Det första kom från Magnus fast var kanske inte så kul mer än just då och där, det andra kom från en asfull Linken som sa: " David tycker om dig minst lika mycket som jag". Vilket är ganska kul eftersom jag och Linken träffats några gånger bara och inte är så särskillt nära vänner även om vi har kul ihop. Det andra citatet handlade också om David och att han bara umgås när han är full. Så man skulle kunna säga att David var ganska mycket på tapeten och tydligen visste hans polare som jag aldrig träffat vem jag var. Vilket kändes lite skumt eftersom jag har svårt att komma ifrån känslan av att ingen nånsin pratar om mig då jag inte är närvarande.

Jag träffade några av mina nya marskalks- och fanbärarvänner och även andra gamla godingar. Dansade och höll mig fan bara i gamla delen, den bästa delen. Försökte mig på att fylle-smsa igen och blev dissad igen! Jag ska fan lägga ner det där, funkar ju så jäkla dåligt. Kan vara så att jag är dålig på att tajma bara, men det är ju illa nog. Haha.

Jag försökte ta en bild på mina nya fina outfit, men allt som syns är mina fluffiga fårskinnstofflor. :o)

I vilket fall så funkar kortkort precis så bra som jag hade för mig. Inte så att det var någon som überraggade på mig men man fick en hel del blickar och det är ju trevligt. Känner att självförtroendet för min kropp börjar återvända till vad det en gång var. Jag kan liksom ta åt mig av komplimanger igen, var minst ett år sen sist.

Nu vill jag ha pizza.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0