That road.

- Oh, I've been there. And yeah I've done all that. Sure I got the t-shirt. But you know what? It doesen't fit, not anymore.

Jag gjorde en livsviktig insikt igår. Inte bara det där med flickvänner utan även om pojkar. Jag vill inte ha någon liten pojke. Jag vill inte ha någon som bara messar när han är stupfull, som bara är intreserad av att ligga och som festar tre gånger i veckan och tycker att det är det bästa i livet. Jag vill inte honom, hur snygg och rolig han än är. Jag vill ha den som frågar hur jag mår och lyssnar när jag har något att berätta. Han som är intresserad av mig och inte enbart hur bra jag är i sängen. Han som funnit sig själv och inte behöver hävda sig hela tiden, som har självdistans och självinsikt. Som kan ta hand om mig även om jag inte behöver tas om hand. Som förstår hur bra jag är, att jag är den bästa flickvän man kan ha.

image384

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0