May I..?

Fredag.
Igår blev det lite fest till slut. Jag, Annie, Chris, Christian och Annis kompis satt och tubade, wickade och googlade allt som vi kom på att prata om. Sen gick jag ich Chris på Snerkan och sakade rumpan en liten stund. Det var skoj som fan och jag blev ordentligt full på bara en flaska vin, det ändes bra, som en helt ny värld. Lite efterfest blev det också med Oscar och Pär och vi åt nästan upp Anders pizza, han blev nog inte så glad, men vi tycker inte så mycket om honom ändå.

Jag presenterade mig åter för personen som en gång kallade mig crazyperson, han tycktes inte komma ihåg mig men var bekant med namnet Pauie på grund av Max, när han sen gick gav han mig en puss på handen.
Vid 4 tror jag att jag somnade efter en kväll på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0