Mellanstadiehybris i balklänning.

Igår var det fest. Högtidsmiddag på Smålands med fanbärar och marskalks konventen. Fick god trerättersmiddag, snaps, vin, öl, punch osv.. Sen gick vi till göteborgs och shakade loss. Jag och Marc diskuterade både det ena andra och tredje, han tänkte erbjuda min pappa tre kameler, en höna och en säck majsmjöl, för att få ta mig som sin second wife. Jag tyckte att det var lite snålt och när jag nämnde att det kanske fanns andra intressenter så blev han lite sur, han var tydligen inte så rik. Men ska man ha två fruar så får man ju vara beredd att satsa lite.
Jag tränade på att fylle-sms:a och blev fetdissad, måste nog öva mer. Haha. Har en känsla av att fylle-sms-skillz är oumbärligt.
Sen gick vi till Marc och Vivecka på triangeln på efterfest och där började jag snacka men några killar som visade sig komma från dalarna och en av dem hade till och med gått i samma skola som mig i mellanstadiet! Han var riktigt trevlig, läste till psykolog och försökte analysera mina problem. Vi pratade även om råbiff, könssjukdomar kondomer och glidmedel, eftersom han var representant för kondomera mera och dessutom hade gått på höstens Råbiff-middag. Har en känsla av att jag var rättså frispråkig. Men det var galet kul, kom hem 4.30.

Fan vad livet känns bra nu, hela världen bara ler mot mig. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0