Som gymnasiet fast roligt.

Torsdag.
Hade fysiklektion mellan 10.30 och 12, det första "riktiga" lektionen. Har varit lite orolig för att det skall vara lika omöjligt som jag tyckte att det var i gymnasiet. Men vi fick några öningsuppgifter, i och för sig bara på prefix och "gällande siffror" men det var lätt och jag var inte sist klar, kändes som en liten tröst åtminstone. Vi får se hur det känns sen när boken kommer.

lsDagarna blir så länga när man går upp så tidigt. Igår hann jag till och med med att träna mellan registreringen på fysiken och på matten, sen hann jag med en promenad innan jag la mig också. Fett najs.

Imorgon är det tänkt att jag ska hinna med att träna också. Igår tog jag en vända upp på vågen för första gången efter jul och döm om min förvåning när den stannade på ~70! Hela hösten har jag slitit för att komma under 70 men inte varit under 72 (med skor, väger mig alltid på vågen i gymmet och orkar aldrig ta av skorna) nu känna det inte som jag ansträngt mig alls; haft jullov, semester och så var jag sjuk en vecka. Man borde kanske ha egyptiska förkylningar oftare, för jag tror den tog hårt på musklerna på mina lår, men dem tycker jag inte alls om så det var ju bara bra. Nu blir det Lilla svarta på lördag. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0