Uppdatering.

Fredag.
Ja nu har jag peppat upp mig som fan. Jag har tvingat på mig rollen som partyprinsessa, som ett par skinntighta srebtvättade jeans. För det är ju det det handlar om. Att inta en roll. Har jobbat ganska länge på rollen som lite mognare, vuxnare och världsvan. Men den verkar inte passa just nu så den får ligga på hyllan, tills på måndag i alla fall. Hängiven inlevelse och passion, är bra egenskaper för den här rollen. Precis om humor, humor är det viktigaste av allt annars är det ingen mening. Alkoholhalten behöver också höjas lite, men det verkar inte bli några problem, jag är lättpåverkad som ett litet barn, typ. Typ är ute isch, är mycket häftigare. ;o)

Jag åt ärtsoppa nyss, för första gången sedan dagis. Har inte velat ge den en ny chans sedan jag under ett anfall av magsjuka, en kort tid efter inmundigandet av denna soppa kräktes och nös på samma gång och därav fick ärtsoppa ut genom näsan. Inte så trevligt. MEN, kvällens soppa var faktiskt kick-ass, asgod och full av fläsk. 1 poäng till Ida och Johanna, nya ärtisar på Uplands.

Jag drack bacardi razz med russian till och även det var en lysande kombination.

Skål och välkommna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0