Förberedelser.

För att kunna spåra så mycket som möjligt och på bästa sätt i kväll så krävs vissa förberedelser. Framför allt är det viktigt vad man stoppar i sig. Så jag började dagen med att knalla ner till ica Lutis och införskaffa ägg och en delikatessyoghurt, tog den med mest protein. Efter avslutad frukost på två ägg, yoghurt med havreringar och te satte jag igång med att färga håret, första lagret nagellack, sen i med papiljotter, vaxa ben, duscha, ta en pepcid för att blidka magen. Snart ska jag ta en resorb och vandra ned till uplands med alla grejor. Där väntar fixning av hår, sminkning, andra lagret nagellack, påklädning samt fördrink. Borde nog försöka pilla i mig lite lunch också men inget kaffe. Sen är det middag och fest till klockan 4. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0