Ett ord eller två.

Jag ville skriva lite. Jag ville säga att kyssar antagligen är viktigare än sex. Jag ska inte ifrågasätta, bara skriva, konstatera.
Jag ville säga att ärlighet och godhet är underbara egenskaper, man känner sig ren som en liten bebis.

Igår fick jag beröm för min blogg, då blev jag glad. Jag är en riktig sucker för komplimanger, tyvärr så tror jag ofta mer på dem än vad den som gav dem gjorde. Det är många som säger saker som de inte riktigt riktigt menar. Jag till exempel. Men det funkar bra, det ger en vänner, det gör att man passar in. Jag önskar att jag vore lite mer god och ärlig.

Man blir som man umgås.

Nu är det jul hemma hos mamma:
Jul1
Min idé med granen (énen?) faktiskt. :o)

135654-28
Hallen blev riktigt najs efter "renoveringen".

jul3

135654-30
Brasa är väldigt bra att ha på sitt rum. :o)

135654-33
Matsal/vardagsrum(/Sune).

Jul6
Några av mina små pket.

Fy fan vad trött jag är, hatar det. Kommer sluta som en fet gris till nyår. Och inte kommer jag vara lyckligare för det. Blir så sjukt grinig när jag är trött. :o)

Over and out.
Merry Fucking Christmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0