Makeup

Makeup

Se så fin jag blev efter en stunds spackling!
Skulle ju ner på stan och käka med pappa och brorsan, hämta mina skidor och köpa nån julklapp. Jag lyckades så bra, med luggen över ögat, att det tom var en kille som sa hej. Man känner sig så jäkla snygg ibland. Haha.
Pappa sa att han började bli orolig för mig och då kanske man självt borde misstänka nåt för pappa är inte den som oroar sig i onödan. Men men jag lever ut dagens studentkultur till fullo, dock inte sagt att den är särskillt nyttig. Ung och dum.

Igår var nytt rekord för bloggen 25 specifika läsare, de tar sig. Synd att jag har slut på vettiga saker att skriva bara.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0