5 km på under 30 min!

Var och julhandlade med pappa idag. Eller vi köpte mig en julklapp som bestod av ett längdskidåkningspaket, som jag kan använda 2-3 ggr om året. :o)
Sen åkte vi omkring och hämtade min damsugare, köpte torkargummin (till bilen) och tyg. När jag kom hem så var jag helt slut, sov bara typ 5 timmar i natt, så jag vilade en stund och sen så tvingade jag mig själv till gymmet.

Pillade till en najs playlist till iPoden som taggade mig en aning och sen bar det av.
2.5 km på över 15 min, så jag trodde de var kört. Men när det blev någon sjysst refräng så ökade jag lite extra, kände att jag orkade massor. Och sista hundra metrarna ökade jag så mycket att jag klarade det precis. Fick sån jävla kick! Helt sjukt.
Saktade ner men ökade lite igen sen för det kändes så bra. Sen promenerade jag ner värmen en aning innan jag gick och stretchade, vilket också gick ovanligt bra.

Åh, jag skulle kunna springa varje dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0