Liv.

Efter önskan från en av mina läsare döper jag detta inlägg till Liv.
Som jag skrev tidigare så har jag en annorlunda syn på döden än de flesta andra.
För att citera mig själv från tidigare i veckan: "Livet är ett hellvete och sen dör man. Det bästa är att man själv kan bestämma när." Men inte ens det är lätt.
Jag har nog inte så mycket positivt att säga om livet. Men jag blir glad av människor som ger bort sina plastkassar till främlingar som behöver dem.

Men nu vet jag. Gurka. Det är ett år sen Gurka dog i dag. När han levde fanns det alltid något bra, något som gjorde en glad. Något som gjorde livet värt att leva.


Och mitt fultal är faktikt 407, enligt siten.

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Fina Gurka! Han och Reykur har nog ganska kul ihop.

2007-04-13 @ 00:10:55
URL: http://www.nogg.se/emmamittimellan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0