Planer.

När jag var i fjällen och med distans till vardagen bestämde jag mig för att ta upp saker jag lämnat när jag kom tillbaka. Men det har varit svårt så jag ändrar nu det beslutet och går vidare. Jag lämnar inte allt förståss men en del. Jag skall bara få tillbaka min bok, men det är inte så bråttom.

Problem är något jag inte gillar, jag är bra på att lösa dem men vissa går inte att lösa. Då måste man göra sig av med dem på annat sätt. Jag tror att jag är lite av en problem dödare.
Jag har förändrats mycket det sista året, min livssyn, mitt hopp och mina drömmar. Jag har en dröm och kanske ett diffust mål.
För inte så länge sedan tyckte jag att meningen med livet var att finna någon att dela det med. Men så tycker jag inte längre. Jag vet inte riktigt vad meningen är. Jag skall försöka leva och lära mig att trivas med mig själv i varje stund. Jag skall försöka att ha roligt, för det gör åtminstone livet till ett alternativ att föredra framför döden. Meningen med livet är nog att vara lycklig, så det skall jag försöka uppnå.

Två timmar kvar och sen är vi lediga ända till 16/5. Weei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0