Oväntat möte.

Jahapp. Jag gjorde en liten möbelbeställning på nätta 7450:- idag. Hade det varit på IKEA så hade jag fått med halva affären, men nu var jag på MIO så det blidde bara en soffa och en byrå. Men det kommer bli snyggt som satan. Köpte även en skärm till min lampfot, väggdekorationer (typ som klistermärken) och ett par lådor i plast som jag ska förvara diverse saker i, för byrån kommer inte fören nästa vecka och soffan först om 6-8 veckor, lite surt faktiskt.

På min väg till MIO mötte jag en.. ehh.. typ vän, på hans jobb, mitt  en korsning i Boländerna. Han jobbar på Idrottsbudet och satt därför i en bil, men jag kände ändå igen honom direkt.
Jag tror inte att han och jag förstår varandra, därför ligger vår vänskap i dvala och han verkar inte klaga.

Nu är tanken att jag ska ut och springa, det blir tufft, men förhoppningsvis hjälper det mot det intensiva hat jag kände för mina ben idag.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0