Helgen vecka 48

..tog just slut. Max sms:ade och sa åt mig att snabbt ladda hem just den Bobhundlåten. Och jag bara Mao. Eller egentligen skrev jag 2 l8, i en plötslig släng av fjortis analfabetism. Jag och Max säger och skriver oftast Mao, eller Maaooo. Max har även en bok som heter Mao, som han fick i födelsedagspresent av Vilijam. Det stod ROFL på paketet. Mina vänner har en lång tid framför datorn i sitt förflutna och förmodligen more 2 come.

Egentligen borde jag sitta och skriva en essä på 1250 ord om växternas vandring upp på land, men det går inte så jävla bra. Men jag måste.

I dalarna är det vinter, det var det framförallt i lördags när jag kom dit i halv snöstorm, så jag passade på att ta några kort på balkongen, eftersom den stod närmast. Så jag kan ha något att drömma till här i gråsvarta Uppsala.

snö
135654-334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0