Mus.

Jag måste införskaffa en mus till Albin. Jag blir tokig sart, känns som jag är instängd i en liten låda, hur nu det kan komma sig.

Andra saker jag inom kort kommer att vara i akut behov av är:
1 mascara
1 svart kajal
1 brun kajal
Underlagskräm
1 par lågskor
1 par löparskor

Detta kommer kosta mig närmare 2000:-. Fast det är ju inte så farligt ändå. Skulle jag ju kunna tänkas ha råd med när jag får semesterersättningen från max. 
Jag lever annars på en sjukt låg budget, gör knappt slut på någonting. 300 i veckan kanske, inkluive mat! Festerna är dyrast, men jag har dragit ner på dem, känns liksom inte lika kul längre, vi är ju inget gäng. ¨

Jag tror jag kommer somna tidigt idag. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0