MMS

Upptäckte nyss att jag hade fått ett mms, ett riktigt med bild och allt. Inte ofta det händer. Det konstiga var att jag i meddelande-infon kunde se vilka andra nummer det hade blivit sänt till! Asskumt! Tur jag inte har någon kamera på mobilen så att det blir av att skicka mms, vill ju inte att mina nummer ska spridas sådär.

Det var en rolig kväll i vilket fall, kände mig så pass snygg att jag stod på högtaleren och dansade ett tag. Hihi. :o)
Dave försökte övertala mig att sova hos honom, bara för att han var så kåt, med det gick jag inte med på. Vi är lite för goda vänner för det. Men de var snorkallt att ta sig hem från Döbeln! Som tur var kunde jag springa ungefär halva vägen, även om jag inte hade de ultimata skorna. Blåsan däremot har inte gjort sig påmind alls, sen jag tog av plåstret och klämde den för andra gången, ett tag efter att jag tagit två ibumetin. Verkar ha gjort susen, så på måndag är det löpning ingen, eller på tisdag i alla fall.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva, men det verkar så trist att lägga sig bara.

Jag fascineras ofta av människor, hur de fungerar och tänker. Ibland kan man tyckta att andra har egenskaper och/eller åsikter, som påminner väldigt mycket om ens egna. Man anser att "vi är såå lika". Men ofta ofta inser man efter ett tag, när man kartlagt de personliga egenskaperna, att man ändå inte är så lika. Man löser mysteriet med personligheten, och sen är det inte lika spännande längre. De intressantaste personligheterna blir inte lika intressanta när man inser att man själv inte är lika intressant för dem. Själviskt men sant, men jag är som sagt en "snål" person.  Därför ska man aldrig tro att man är som någon annan för det finns ingen som är exakt som en själv, som tur är. Det som egentligen betyder något är väl kanske om man betyder det samma för varandra, det är i alla fall något som är rimligt att jämföra, men kanske ska man inte vara för noga där heller? Generositet är alltid beundransvärt. Men det måste noggrant särskiljas från bigami.
Även om jag är snål så är jag oftast rättvis.

Nu borde jag lägga mig, fryser som fan och känner mig fortfarande lite sne i kroppen sen igår. Har fått några skumma små knölar vid muskelfästet längst upp på högra låret, de är väldigt ömma. Sen har jag ont i nacken och träningsvärk i högra vaden efter allt haltande igår.

Äppelmos skall tydligen vara gott, säkert även vid denna tidpunkten. ;o)

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lögn och förtal. Jag sa att det skulle vara mysigt att sova. Menade inte med dig ;)

2007-01-28 @ 20:00:52
Postat av: LillPärlan

Du behöver inte skämmas, jag vet att jag är oemotståndlig, det är inte ditt fel. ;o)

2007-01-29 @ 00:51:30
URL: http://lillparlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0