Tillräckligt trött.

Jag trodde att jag inte var tillräckligt pigg för att vara glad och fluffig.
Men egentligen så var jag inte tillräckligt trött.
Sov väl drygt 5 timmar i natt och var sjukt seg på jobbet. Känner mig inte helt frisk så det ska bli skönt med helg, jobbar ju 6 dagar nästa vecka. Mina fötter håller på att ta kål på mig.
Men jag känner mig ganska finurlig just nu, det kan bli en bra kväll. :o)

Annars då? Jo men tror att jag kanske är på väg tillbaka. Tillbaka från? Min känslokollaps. När jag är tillbaka ska jag: Träna seriöst, laga bra mat, äta bra, packa, flytta och fixa mitt nya rum så att jag bli riktigt nöjd. Det är nog min högsta och enda dröm just nu.

See you in hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0