Det enda som är beständigt..

..är att inget består.
Igår var jag supersugen på att se på film med en kompis, då var det dock inte möjligt. Idag, när det skulle passa riktigt bra, känner jag mig inte alls särskillt sugen.
Anledning? Igår kände jag mig ensam och deppig och var rädd för att vara ensam, vilket jag tydligen inte är idag. Därför behöver jag inget sällskap. Känner mig taskig så jag ska nog höra om vi inte kan kolla film ändå. Han vet ju liksom inte att jag egentligen inte är lika sugen längre, om han ens visste hur sugen jag var från början?

Jag undrar hur många människor det är som lever sitt liv i en lögn?

Kommentarer
Postat av: Cj

njae, definiera i en lögn?..e inte de nått större?
Om du kände dig ensam igår men sedan inte idag, e inte de nått annat..?

2007-06-20 @ 00:07:14
URL: http://cjsgyllenedagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0