Personalfest.

I söndags var det Alice i Underlandet som tog över Uplands Nations trädgård.

Var det roligt? Oja! Det var den trevligaste festen på länge. Kanske var det på grund av min nya bekantskap Vattenpipan. Vi kom väldigt bra överens trots att jag alltid aktat mig noga för allt vad rökning heter, inte ens tagit ett bloss tidigare. Men vattenpipa luktar och smakar(?) ju otroligt mycket bättre än cigaretter, inte blir man bakis heller och jag skulle nog se det som aningen för krångigt för att göra det till en vana.

Jag lyckades få ihop en helt ok konunga-utstyrsel och fick äntligen tillfälle att måla dit skägg och mustasch igen. Fick faktiskt flera komplimanger för mina shorts också.


Vår förre 1Q (förstekurator) fick både hälslen och ett tjusigt skärp för att effektivt kunna behandla sitt kroniska byxhäng, tyvärr verkar det inte bättre än att börjat slarva med behandlingen redan dagen efter.




Alla klubbverkare fick fina medaljer, som klubbmästare fick jag en söt liten gaffel, som Erika, köksmästare och förtillfället även inhoppande 2Q och 3Q, kunde intyga var väl putsad.




Inga större skandaler annars. Jag var den som kunde föra munstycket till pipan längst ner i halsen, en riktig merit. Heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0