22 år.

Ja nu har jag snart levt i 22 år. Jag känner mig för tillfället exakt som 22 år gammal.

Jag åkte ner en sväng till Uplands, trots att jag var trött som en gnu. Och jag blev bjuden på två drinkar och det sjöngs för mig. Helt underbart! :o)
Jag har aldrig känt mig så här uppskattad och speciell som jag gör nu. Jag har aldrig känt det som jag finns och syns så mycket som nu. Folk ser mig, de uppskattar mig och mitt sällskap. Det måste vara bra. Det tog mig ju nästan 22 år att nå hit, det måste vara bra. Jag måste vara på på något sätt.

Nu ska jag sova för imorn ska jag jobba och sedan förvandla mig till Paul än en gång, fast i ny tappning. Det är kalas.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0