Drömmar.

Jag hade en asskum dröm i natt. Jag drömde att jag var på nåt ställe tillsammans med några, bland annat en tandläkare. Jag visade mina framtänder, som är i porslin, för henne och sa att jag var missnöjd och hon sa att hon hade sett direkt att det var dåligt gjorda.
Så rätt som det var när jag pillade lite så lossnade den ena, under finns bara små stumpar kvar av de riktiga tänderna att fästa "kronorna" i. Då gjorde tandläkaren nya framtänder i glas! Men de var inge bra för de gick sönder hela tiden.
Men jag gick runt lite och titt som tätt så stötte jag på folk från lågstadiet, bland annat Tommie, min första "fästman". Men han vågade inte hälsa fast jag frågade "Heter du Tommie?" men han bara tittade på mig.

Sen vaknade jag.

Härom natten drömde jag att jag hade sex och blev påkommen av killen jag hade sex meds pappa. Men vi var så kåta att vi fortsatte så fort han stängt dörren igen. Vet dock inte vem killen var.

Väldigt ovanligt att jag kommer ihåg drömmar så här. Men det är roligt. :o)

Just nu känner jag mig klarsynt positiv och glad. Framtills för ett par veckor se kände jag mig klarsynt negativ och cynisk. Jag föredrar det förstnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0