Shopping!

Idag tog jag igen för alla månader i fattigdom!

Började med att införskaffa en plånbok, det blev en röd en.
Nästa anhalt blev H&M, där tydligen alla kappor och jackor var slut. Men jag lyckades ändå lätt handla upp mitt presentkort på 500:-. Det blev knälånga jeans, en grönrandig piké, en grå klänning, bruna leggins och en halskedja med ett litet äpple på i silver. Både klänningen och halsbandet har jag drömt om länge.
Sen drog jag vidare till gina, där upptäcktes ett par gröna shorts som satt lite för bra för att vara så sköna, kände mig sugen på nån mer sjysst vardags t-shirt så jag tog en ljust mintgrön med tryck. Tog ytterligare ett par shorts som var lite mer trekking aktiga.
Sen blev det kicks, efter att ha kikat i några klockaffärer utan napp. Blond hårfärg, utan slingor, får se hur det blir om några minuter.
Sen köpte jag mousse och hårspray på hemköp, klart billigast även om sortimentet är begränsat. Så blev det lite mat också.
Släpade med mig allt ändå bort till centrums enda djuraffär, men ridhandskar hade de visst inte. Men en hel uppsjö av übersöta marsvin. Blev såå sugen. :o)

Tänkte ta lite kort på alla outfits, men tror inte jag orkar.
Var även på gymmet. Och ja min matlust är försvunnen, det skumma är att det inte påverkar mig alls att leva på nästan inget. Skum skum..
Imorn ska jag jobba, det var någon som var sjuk tydligen.

Dags att skölja håret nu. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0