Vårbal.

I dag är den stora dagen. Känner mig laddad. Har tagit fram min studentklänning, utifall jag skulle hinna gå på släppet på göteborgs, den är så fin. Jag tycker nog nästan den är finare än balklänningen, men den är ju sydd bara för mig också.

Önskar det kunde bli lite finare väder bara.

Jag kom på att det är skönt att kunna ha nära vänner utan att behöva tänka på sex. Förut tänkte jag alltid på sex, eller det fanns alltid i bakhuvudet. Inte så att jag ville sätta på varenda jäkel utan mer som en stressande faktor, som gjorde det svårare att säga nej. Nu vet jag exakt var jag står och kan säga stopp när jag vill. Det är skönt för det gör att jag vågar komma andra närmare.

Guran sa att han tyckte att jag var fin på balen, och då menade han höstbalen 2005. Hehe..
Men det var ju snällt av honom ändå att minnas, fast svårt att glömma när vi gick tillsammans kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0