Chill.

Blir en lugn kväll i kväll, behöver vila mig lite, dessutom verkar det inte hända så mycket. Måste städa och tvätta lite också. Man når till slut en gräns då skiten tar över ens hem och det inte riktigt änna ok längre, jag är precis där nu. Som tur var är det någon som hostat fram munstycket till dammsugaren, som varit borta i ca en månad. Så det är väl bara att sätta igång.

Imorn är det årets fest, typ. Flera av mina vänner kommer hit och förfestar, det är lite ovanligt. Dessutom blir det en minidöbelreunion eftersom Dave, Johan och Cissi kommer. Vore toppen om Max kunde vara hemma också och Ville måste jag fråga. Fast det är tydligen en till döbelsreunion i Stockholm, med gamla rävar som bodde där före mig, min bror till exempel. Sen kommer det givetvis massa andra, eftersom det egentligen är Annie som har födelsedagsfest.

Jag är laddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0