Love me love me love me.

Jag är lite dålig på att uppdatera här i bloggen. Men jag har rätt så fullt upp. Två prov den här veckan och ett nästa vecka. Dessutom har jag tränat tre gånger, träffat mamma & co., haft kulturmöte, hängt på Uplands och haft det ganska bra i allmänhet.

Imorgon är det Jerichogasque så då åker balblåsan på och bubblet fram. Ska färga håret och sen piffa med Erika och Lotti på Uplands. Har köpt ett palaply för tyvärr säger de att det ska bli regn och vi ska ju ut och traska 7 varv runt v-dala i pausen, under sånger och oljud. Sen kommer byggnaden att rasa ihop och alla som är på rockgasquen kommer att dö, vid 12 ska vi grilla korv på ruinerna och hissa vår fana. :o)

Härnäst ska jag ner och jobba i Svantes, känns lite segt men Erika är ju där så det får väl gå. Vi har dessutom planerat utgång nästa fredag på temat rea. Haha. Jag brukar ju säga att slampor har roligare, så jag tänkte följa mitt eget tips och leka billig. Känner mig dessutom ganska billig just nu, antar ett min moral och mitt samvete krympt.

Det nya är förresten att peka och fnissa, det funkar bäst på sånt som är roligt på riktigt och inte bara skadeglädje. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0