Snatta fåtöljer.

Javisst, jag träffade på Fredrik i går också. Sjukt länge sen jag pratade med honom sist, kan va så länge som 1½ år sen, fast det känns inte så. I vilket fall så var det trevligt, vi slog oss ner i salongen och började smida planer på att snatta en av skinnfåtöljerna som stod där. Men vi kom inte fram till någon hållbar lösning. Fredriks fickor var liksom för små och jag hade ju bara en minikjol och en tight ticha, inte lätt att gömma fåtöljer där liksom. Så vi glömde bort det. 

Jag har också bestämt mig för att börja bjuda hem folk oftare. Jag menar jag har ju värsta snygga rummet och musik och soffa och allt. Och det var ju så sjukt kul igår så man vill ju ha det så oftare. Jag tror att man får bättre vänner då också och jag är just nu inne i en vänsamlings-period och det går riktigt bra, det gäller bara att få hit dem nu. Tyvärr så får det ju inte plats jättemånga här inne men man kan alltid pressa lite. Så om nån vill komma på förfest är det bara att säga till. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0